Leuven 2030 werft aan!

Leuven 2030 werft aan!

Nieuws
Vacature communicatiemedewerker Leuven 2030
Logo Leuven 2030
Leuven 2030
Door de redactie

Digital Marketing Developer – Growth Hacking

Leuven 2030 en Stad Leuven nemen, samen met een 10-tal andere Europese steden waaronder Kopenhagen, Wenen, Amsterdam, Madrid en Milaan, deel aan het ‘Deep Demonstrations for Radical Climate Action’ programma van EIT Climate-KIC. Het doel van dit programma is om vooruitstrevende Europese steden te ondersteunen in het opzetten van de nodige transformatieve (en soms disruptieve) veranderingsprocessen in functie van de omslag naar een klimaatneutrale toekomst. Deze steden fungeren zo als laboratorium voor radicalere klimaatactie. De samenwerking met EIT Climate-KIC wordt opgebouwd langsheen een portfolio van strategische experimenten, die steden toelaten om strategisch te leren over het nemen van structurele hordes in transformatieve veranderingsprocessen. Leuven ontwikkelt deze experimenten in samenwerking met zowel Leuvense als Europese partners.

Voor de periode 2020-2021 telt de portfolio alvast volgende drie strategische experimenten:

De portfolio van strategische experimenten wordt aangevuld met enkele transversale uitdagingen waarvan het ontwikkelen en implementeren van een growth hacking strategie er eentje is. How to growth hack the climate transition?

Als digital marketing developer focus je je op volgende rollen:

  • Je beschikt over de mindset om vanuit een digitale marketingsinvalshoek op een creatieve manier mee te tekenen aan de omzetting van growth hacking ideeën in een technische implementatie. Je denkt graag mee met je leidinggevende (de impact lead) bij de implementatie van de growth hacking strategie en springt creatief om met de mogelijkheden van uiteenlopende digitale tools.
  • Je werkt iteratief en lerend vanuit snelle online experimenten. Je hebt ervaring met concrete tools voor CRM, marketing automation, content management, data management en visualisatie, analytics, a/b testing, etc... en weet je eigen ideale toolset samen te stellen om de digitale ambities en campagnes van Leuven 2030 op poten te zetten. In een aantal tools heb je grondige ervaring opgebouwd en kan je er vlot mee werken. Je weet wat de tool kan en waarom deze geschikt is voor de doelstellingen van de hack.
  • Je hebt kennis van de mogelijkheden om deze tools te integreren met de website van Leuven2030.
  • Je bent allround developer en kan vlot landingspagina’s opzetten (je hebt bvb. goede kennis van bvb. javascript en html ) en weet mogelijke applicaties te integreren.
  • ....

Bekijk de volledige vacature voor Digital Marketing Delevoper online of download hieronder de pdf.

Interesse?

Jouw motivatiebrief en CV, waarin je duidelijk je troeven en motivatie voor deze functie aangeeft, kan je sturen naar info@leuven2030.be. We verwachten je kandidatuur ten laatste op 07/09/2020, om 17u.

Indien je geselecteerd wordt, word je uitgenodigd voor een gesprek op 14/09/2020.

Voor meer informatie over deze functie kan je terecht bij katrien.rycken@leuven2030.be en bij michele.jacobs@leuven2030.be.

Gesteund door EIT Climate-KIC